Kawan - Kawan jeBateja

Wednesday, February 20, 2013

Adjust...


Puding ni nama nya Puding Triffle...
Dah banyak kali buat...
Tapi kali ni ubah sket...
Tgk apa jadi...
Akhirnya...

Jadi lah akan dia...

Apa yang di ubah nya...
Nenas dan agar2 biasa nya jebat buat atas puding...
Jebat adjust jadi tengah2...
Nasib baik tak patah...
Ahakz...


Yang ni ORI punya...
Merah nya di atas...
Ahakz...

Ubah mcm ne pun...
Rasanya sama...
Sebab bahan2 nya sama...

Baik yg tak yah ubah...
Ahakz....ahakz...

Tapi jebat ni saja buang masa...
Ahakz

12 comments:

Kakcik Nur said...

Sedap tu, terasa sejukkkk je masuk ke tekak. :)

Anash said...

pandainyer buat ...
hehe
order leh?


salam ziarah
(melompat dari blog GB)

Chik Att said...

air liooo meleleh ni ...

Amin A. R said...

resepi plissssss...hehe....

Deq's Qienz said...

sedappppnyaa nak sikit..maaf ya lama suda tak singgah sini.byk kekangan.

izfanora said...

sedapnya.. terliur plak..

Dinas Aldi said...

Kalerful puding tuh. Tengok dari jauh jalahhh.

Daddy Ziyyad said...

takpe bro..experimen itu penting...hahaha

Amanda Suria said...

Triffle paling senang mcm ni la yang SA x reti buat..bila buat x menjadi...huh..menyampah ngan tangan sendiri..

diana said...

terasa2 kat tekak nih..
sejuk2 manis tu..

Wak Gelas™ said...

wahh rajinnyer jebat buat puding tuuu..,uHHUu

mama maman aka yana said...

dijadikan kuih lak bahan eksperimen.. haha... rajin berbenor tau... :-)

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin