Kawan - Kawan jeBateja

Thursday, February 14, 2013

Teka...



Malam tadi busan2...
Keluarkan gambar kat atas di FB...



Lepas tu suruh rakan2 kat FB teka...
Apa yg ada dalam gambar tu...?
Macam2 plak depa teka...
Watermark pun depa teka jugak...
Ahakz...


Lepas tu jebat bg jawapannya...
Ahakz...


Ramai jugak nak hadiah....
Walaupun teka kurang tepat...
Tak janji plak nak bg hadiah...
Hadiah apa nak bg erk...
Kalau lain kali buat...



12 comments:

Muhammad Syahmi said...

Baru nak teka, dah bagi jawapan...

SURIA AMANDA said...

laa....baru jer nak jawab...dah ada plak jawapannya...cheh..

:: Mrs.Eady :: said...

ala baru nak teka!

Syazana Zainn said...

aku nak tiramisu bleh? hikhik :3

Chik Att said...

Hadiah lumayan ka ...

CintaZulaikha said...

putu mayang ke apa tuh, hahhaha

Murni Alfathunnisa said...

lama benor tak makan putu mayam ni....
putu mayam satu! kelapa lebey! hakhak..

Daddy Ziyyad said...

apo FB ekau? den nak add :)

Dinas Aldi said...

Mak akak suka putu mayam :)

Norizan J said...

bagi Ipad...huhuhu ohsem!

Cinta Misteri said...

bagi jer hadiah gula melaka sorg seketul.

anak CiM panggil ni kutukayam

gadisBunga™ said...

ek elle. senang je jawapannya nih...feveret okeh!

tapi kat jb so far tak penah jumpa lagi. taktau nape...

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin