Kawan - Kawan jeBateja

Thursday, February 7, 2013

Bisnes Week : Absorber & Spring Hasril Dot Com


Yang ni kepunyaan kawan jebat...
Kepada yang punya kereta dan mahukan spring or absorber murah dan berkualiti...
Boleh lah menghubungi kawan jebat si Hasril ni...
Sila ke laman web nya di...


Di web nya juga ada tip2 berkenaan kereta terutama spring dan absorber...
Kalau tak nak membeli dulu pun mungkin ada sedikit info yang leh kita dapat dari situ...

Antara produk2 nya...








Gambar2 diambil dari ...

11 comments:

Munnafendy said...

ehh ingat bukak web mudah td..heheheehhehe

Syazana Zainn said...

aku tak reti / faham benda2 ni. haha

Daddy Ziyyad said...

bagus! den mmg nak cari absober utk kereta kebal den

Rahisan Mohd Zin said...

Terbaik dan termurah di pasaran absorber ni

Papa Mifz said...

brp kena bayar kalau letak iklan kat sini..??

jeBateja said...

MUNNA - ahakz....ahakz....nolong kawan2 jerk

jeBateja said...

SYAZANA - uikk...kena faham ooo...

jeBateja said...

DADDY - sila lah tempah...depa servis baik punya....

jeBateja said...

RAHISAN - iyer benar pak Rahisan...

jeBateja said...

PAPA - aiyaaa...tak de aaa...nolong kawan2 jer ni....

Muhammad Syahmi said...

Dah lama ngidam nak tukar absorber keta, tapi tak tau nak tanya siapa...

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin