Kawan - Kawan jeBateja

Saturday, February 23, 2013

Silap...


Kalau saya tempah barang dari awak...
Awak silap hantar barang...
Awak silap bagi spec yang saya maw...
So awak kena selesaikan sendiri...
Yang saya taw...
Masa saya nak guna nanti...
Barang tu dah ada...

Di lema seorang supplier...

Si Jebat memang suka HENTAM supplier yang buat silap...

Yang gambar atas tu....
Kesilapan nya MINOR jerk...
Boleh selesai...
Cuma supplier ni buat muka....
Macam masalah tu besar sangat....
Kelakau plak nampak nya...

11 comments:

luqman zakaria said...

macam masalah besar jer org dalam gmbr tuh..huhu~

CintaZulaikha said...

tak nampak cam ada masalah kecik pon org dlm gambar tuh.

Amin A. R said...

itu suppliernya-kah? nampak macam terlena jer...berat sungguh masalah tu..hehe

Murni Alfathunnisa said...

boleh tahan garang jugak hang yer...

Dinas Aldi said...

Nampak merana betoi encek supplier tu..hehe..

Papa Mifz said...

den pun suka hentam supplier jugak...hehe

diana said...

SAMPAI TERSADAI..HEHEH

Papa Mifz said...

ekau monang FM Langkawi yo...;)

http://www.papamifz.com/2013/02/pemenang-fm-pulau-langkawi.html

❤Kamsiah❤ said...

pembeli sentiasa rasa dia yg betul...nak yg terbaik...silap sikit...degree kemarahan naik mencanak...

Amanda Suria said...

mcm baghu lopeh makan yo..ngantuk bona muko eh..

Muhammad Syahmi said...

dia penat kot...

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin