Kawan - Kawan jeBateja

Friday, February 15, 2013

Pembersih...


Salam Jumaat...
Nak citer pasal pembersih muka...
Korang guna brand apa...?
Den guna brand Safi ni...
Ada emas 24K katanya...
Ahakz...
Orang kaya2 jerk pakai ni taw...
Ahakz...
Tapi pembersih ni murah jerk...
Sekitar RM13.00...
Ahakz...


Ada nampak perkataan AWET MUDA tu...
Malas ckp lah...
Den mmg nampak sentiasa muda...
Ahakz...
Kalau tidak muda di wajah...
Muda di hati...


Berlawak...
Berlawak jugak...
Apa yang penting...
Ada tanda HALAL...

Ahakz...ahakz...

.


16 comments:

Dinas Aldi said...

Salam Jumaat Jebat. Tabik akak tengok hang cuci muka guna emaih 24K, mesti muka hang cantik berkilau2 macam emaih jugaks, mahahahhh :D

:: Mrs.Eady :: said...

yesss...daku pakai ni tau!

Hazmin said...

Pencuci muka perempuan ni.. kih2...

mama maman aka yana said...

amboi.. mesti lama2 pakai boleh jadi cam cikta la non... hahaha

Daddy Ziyyad said...

Wowwwww...ado nano emas 24K....jutawan ajo yg basuh muko guno emas ni..bahahaha..den punyo pencuci muko guno emas zhullian ajo...bahaha

Mysara Ab Rahman said...

bertambah muda la jebat pas ni..jeles kte..haha

wahida said...

ko pakai safi ni sbb duta dia cik ta kan jebat?

baik ko ngaku...hahahah...

Wak Gelas™ said...

wak pakey sabun nndi je bro.. ehheee

Norizan J said...

lepas ni macam rozita che wan la muka.. awww

Papa Mifz said...

den dah bermacam produk pakai...tak jugak bersih2 muko den...huhu

Syazana Zainn said...

habis la cik ta lepas ni, sbb kau dah caras dia. hahahaha


btw, aku remaja so tak leh pakai produk ni. eh? hahahaha

MystoryPic said...

den guna kertas pasir jo

NzA said...

mesti muka jebat gebuzzzz + memancar2 sinarnya sbb ada emas.....

Murni Alfathunnisa said...

bangsawan la hang ni..emas pun main taruk kat muka ja..kami ni dapat emas sebentuk dua pun payah..haha...mesti berseri-seri muka hang kan..jebat kan...

chek tak bleh pakai pencuci muka sebarangan..kulit alergik..

Amanda Suria said...

SA x pernah setia ngan pembersih muka..now layan Susu Beras Colagen...baru puas hati..

Amin A. R said...

kita guna produk yg sama..cuma saya guna yang gel punya..hehehe

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin