Kawan - Kawan jeBateja

Friday, February 8, 2013

Ang Pow 2013...


Poei Tesco Nilai tempoh hari...
Hiasan dan suasana raya cina dah terasa...
Banyak hiasan dalaman sudah bertemakan raya cina...
Yang pasti harga barang2 banyak yang diskaun...

Tengah2 sibuk membayar...
Ado plak orang dok bagi ang pow...
Den apo laei...
Tunggu lah kat kaunter bayaran...
Lambat2 jer bayar...

Last2 dapat jugak 2 angpow...
2 Bijik limau...

Rupanya...
Dalam ang pow tu ada coklat jerk...
Cisss...
Kedekut lah Tesco Nilai ni...
Ahakz...

Tapi den dah dpt ang pow dari customer Gula Hangus....
Peminat Kek Gula Hangus tegar bukan Melayu...
Ang Pow nya RM50.00...
Tahun lepas dia bagi RM50.00 dan limau...
Tahun ni tak de limau katanya....
Habis sudah...


Ini lah Ang pow tahun lepas bersama Sekotak limau...
Ahakz...

7 comments:

CintaZulaikha said...

fuhhhhhaiiii..(sambil tepok tangan banyak kali)

Aku Ibu Muda said...

weii...dh kawen mana leh dpt angpow. ini tidak adil. haha.. jeles!

Muhammad Syahmi said...

Coklat tu sebagai sample produk bru diorg kot.... hehehe...

Papa Mifz said...

eh kenapa den rasa dah lama tak dapek ang pow ek...huhu

Wak Gelas™ said...

wak pon x penah dpt angpow jugakk.,ahKks

Amanda Suria said...

meh SA nak jugak ang pow..

NzA said...

wow...best3X....

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin