Kawan - Kawan jeBateja

Friday, March 22, 2013

Helang Jinak Hinggap Di Rumah Saya...


Seekor helang jinak telah hinggap ke rumah den...
Tak taw apa tujuannya datang...
Namun ia tidak menyerang orang...



Ia hanya lepak di lantai simen untuk bergambar...
Seterusnya melekat di peti ais...
Sungguh sopan helang ini...

Dan helang ini adalah....

Pemberian...



Sempena dengan 10 komen terbanyak di blog beliau...

Terima kasih...




18 comments:

:: Mrs.Eady :: said...

wahhhh rezeki!~

diana said...

cantik..
saya pun dapat..tapi warna biru..yang bestnya lagi besaq dari JT punya..hahahah...gelak bangga..

ieda immi said...

memang jinak ..
siap singgah di peti ais yeee
pandaiii helang nie ! ;)

Daddy Ziyyad said...

kah kah kah...

burung kakak tua ekau nak tak?

Muhammad Syahmi said...

Nasib baik tiada kejadian yang tidak diingini berlaku... ^_^

Amin A. R said...

bagus helang tu..pandai jaga adab kat rumah orang..keh3

Hazmin said...

Pergh... Terbaik ni... Tambah lagi satu koleksi... nasib baik la helang jinak je. Hehe

CintaZulaikha said...

lorrrrr, iyer2 jek kan..hahhha

Dinas Aldi said...

Bertambah koleksen hang eh :D

luqman zakaria said...

wah,,,best betul..ingtkn helang real..haha.

nea lopah said...

Tahniah, rezeki dpt helang!

jeBateja said...

MRS.EDY - rezeki...rezeki...ahakz...ahakz...

アヌム said...

tahniahh.heee

Murni Alfathunnisa said...

cess...suspen!
hehe...seronok le tu...dapat adiah..

Amanina said...

Hahaha..suspens ja bila baca tajuk
Wah, tahniah2..from langkawi tuu

BlogS of Hariyanto said...

alhamdulillah, selamat ya atas perolehan Elang-nya yang super keren :-)

Herdoni Wahyono said...

Burung yang kuat, gagah, dan berani. Souvenir yang menarik dan spesial.

HeNRieTTa JoSe said...

tahniah....chantek lew helag tu....

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin