Kawan - Kawan jeBateja

Thursday, March 7, 2013

Sarapan....



Wife kata elok sarapan pagi2 ni...
Nanti kerja berjalan lancar...
Tak le kelaparan...
Ada tenaga...
Anak belajar pun buleh masuk...
Sarapan penting untuk pelajar...


Jebat kata, so buat lah sarapan...
Wife kata, apa kata abang buatkan mee goreng....
Bahan2 semua saya dah sedia...
Abang goreng jerk...

Chaittt...
Kan senang kalau terus terang jerk...
Aiyaaaa....

Jemput makan semua....
Mee goreng hasil kerja tangan  si jebat...

Sarapan tu penting taw...
Ahakz....


8 comments:

MystoryPic said...

Bro.. kueh teow satu.... tak nak taugeh

Kakcik Nur said...

Pagi ini kakcik makan roti sapu kaya dan marjerin je. :)

Amanda Suria said...

wakakakakaka,gelak aku baca entry ni...

Syazana Zainn said...

pandai bini ko counter offer balik hikhik :p

Daddy Ziyyad said...

den nak buat air sendiri pagi2 pun malas...bahahaha

Papa Mifz said...

pandai ekau masak yo...den bab2 belah dapur nih den fail sikit...hehe

Dinas Aldi said...

Ok sangat la tu, semua bahan dah siap, hang goreng ja. Dah hang pandai masak, apa salahnya. Kalau hang tak pandai masak, takda la jadi gitu, kehkeh!

Amin A. R said...

asben contoh....masak utk wife.. :)

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin