Kawan - Kawan jeBateja

Pages

Sunday, March 24, 2013

Semalam...


Lewat plak post entry kali ni...
Koje malam...
Terlajak plak tido...
Malam ni tak koje...

Sebenarnya tak terlajak pun...
Lepas asar tadi baru nak tido...
Siang2 dok sibuk make up keto...

Tapi kan...
Semalam gi Putrajaya Presint 16...
Hantau tempahan...
Bukan pasal tempahan nak citer ni...



Ni hah...
Pasal kucen comel atas keto tu...
Comel ooo...
Warna hitam...
Kalau kocik2 dulu takut tgk kucing hitam ni...
Tapi now dah tak takut...
Nak sekeh lagik dia ada...
Nasib baik bukan keto den...


Seperti mana dalam FB...
Soalan yang serupa...
Masak apa yg sodap kucen hitam ni...?

Ahakz...

UPDATE : Kita nak balik Kampung di Felda Palong 13...sehingga SELASA ni....almaklum..cuti sekolah kan....Jumpa lagik nanti yea....

19 comments:

Amin A. R said...

Mesti la kuceng masak itam...haha!

Unknown said...

hahaha.. hitam betul kucing ni. takut pulak aku -_-

kucing masak kicap sebab dia dah hitam. HAHAHA




p/s: aku penggeli kucing. tak tahu nape. -_-

Nina Mads said...

Haha..bru lepas tgk MAMA sambil layan kucing

anumuchan said...

selamat pulang ke kamponggg~

Unknown said...

bestnyaaaa...... dapat balik kg, aku tak dapat nak balik kg, ma abah kat Mekah lagii

gadisBunga™ said...

panggang, pastu lumur sos black peper. amacam??

Hazmin said...

Selamat bercuti bro... Drive elok2..

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

Amik tempahan wat puding ke?

Suria Amanda said...

selamat cotiiiiiii....pi makan rojak berahim Jebat..

Unknown said...

Tajam je kucing tu tengok..marah dah tuu

Dr K said...

kucing salai masak lemak cili padi

Unknown said...

kim salam orang kampung ekau yo...

Unknown said...

Kucing hitam ini menatap tajam ke arah kita. Binatang jinak yang banyak dipelihara oleh manusia. Dia tampaknya ingin bersantai dengan mobil yang menawan.

HeNRieTTa JoSe said...

kucen hitam? lagenda masa tewcik tewcik dulu...hehehe....

Unknown said...

masakkkkk lemak hitam ! .. ahahha yumx3 .. ekeke
macam pernah masak erkk ;))

Dinas Aldi said...

Masak asam pedas Melaka!

Diana Rashid said...

tapak kaki comel tak pe la..kalau belumpur memang nak kena cium la kucing nih..eheheh

Diana Rashid said...

tapak kaki comel tak pe la..kalau belumpur memang nak kena cium la kucing nih..eheheh

CintaZulaikha said...

bestnya cuti balik kpggg....sobs~

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin