Kawan - Kawan jeBateja

Wednesday, March 27, 2013

Teman Dah Pulang...



Teman dah pulang semula ke rumah teman...
Hari tu balik kampung...
Puas teman jenjalan...
Mula2 nya gi rumah makcik teman di Felda Palong 4...
Nenguk bisnes sepupu teman...
Ice Blended...
Laku bebenor teman rasa...
Tak nyempat makcik teman nak nyalam dengan teman...
Dek nak layan customer...
Nasib baik teman tak kecik hati...


Teman pun ngoder juge...
Sedap bebenor bagi teman...
Teman bayor ye yop...
Bagi teman...
Bisnes is bisnes...


Lepas minum teman pun balik semula ke rumah mak teman...
Di Felda Palong 13...
Sesampai ...
Hujan yop...
Lebat bebenor teman rase...


Keta teman abih lecun....
Sian dia...
Ahakz...

Awat pulak berteman teman ni....
Den orang melaka...
Ishhhh

12 comments:

Muhammad Syahmi said...

Itu yang peliknya... Bila orang Melaka tersasul guna logaht Perak...

Amin A. R said...

hahaha....aje ngan ye..bisnes is bisnes yop weyh...oghang kiter pantang dengor adek beghadek, nak pree memanjang...

Dinas Aldi said...

Takpa, hang kira 1Malaysia, cakap Perak boleh, cakap Nogori boleh. Ehh.

Hazmin said...

Ni dah kira krisis identiti dah ni. Haha

Pn.Miza Ramli said...

gediknya nak berteman teman pulak....
xpela sesekalii

nea lopah said...

Murah rezeki jual iceblended musim2 panas ni.

p/s : Beza nasi kukus dgn nasi biasa tu, nasi tu di kukus. yang kat umah tu kita tanak. hehe

Mieza Jhaa K said...

Oooo orang Melako ruponyo..

Papa Mifz said...

eh bukan orang nogori ke..??

ieda immi said...

ekekek macam2 lah ...
buat kitee gelak bila baca ekeke ;)

diana said...

apa ke hei orang melaka cakap loghat perak??di sampuk gamaknye...hahahah

Syazana Zainn said...

eh ko org melaka?
aku ingat ko org negeri sembilan. haha

Amanina said...

hahaha.. ape kena nie yop :)
kalau boleh nk cakap semua bahasa.

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin