Kawan - Kawan jeBateja

Friday, March 8, 2013

Ini Cek Saya, Bukan Awak...


Memang betul ini cek saya....
Bukan awak...
Lembaga Hasil Dalam Negeri ( LHDN ) bagi...
Katanya saya terlebih bayar cukai...
Ahakz...
Saya pembayar cukai yg baik yer...
Sampai terlebih2 saya bayar...
Ingatkan nak HALAL kan jerk...
Tapi depa dah pulang kan...
Ambil jerk lah...

Ahakz...

Kebetulan Roadtax N Insurans keta mati bulan ni...
Ada gak support...
Ahakz...

13 comments:

Syazana Zainn said...

kalau tak mau.. pass bg kat sini :3

Chik Att said...

alhamdulillah ....

Dinas Aldi said...

Wahhhh! Boleh jugak buat modai puding tuh.

My Little Diary said...

bagusnya...dapat balik duit.. :)

Daddy Ziyyad said...

Org kaya ni...sampai terlebih bayar...bahahahah

Papa Mifz said...

orang bagi kita terima jer kan...alhamdulillah...:)

:: Mrs.Eady :: said...

alhamdulillah rezeki!

mama maman aka yana said...

untng la.. hehehe

NzA said...

oic.....kalau byran lebih dulu sy terima cek ttp duit tu di bank in dlm ac n sy cuma dimaklumkan melalui surat......

diana said...

belanja....:)

hanaahmad said...

untung betul

Amin A. R said...

terbaik arrr...terlebih bayar cukai...ada paedah jugak sebenarnye ye bayar lebih...kih3....

Ujie said...

Ni pun tgh menunggu-nunggu...thn lps suami dpt refund byk. Syok jugak, pdhal mmg duit kita pun.

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin