Kawan - Kawan jeBateja

Monday, March 4, 2013

Kampung...


Den balik kampung sabtu & ahad lepas...
Balik Felda Palong...
Perjalanan dari Bandar Bukit Mahkota ke Felda Palong dalam 2 jam....
Kalau ikut Lekas lah...

Otw tu plak lalu Bahau...
Wife nak shopping baju kata nya...
Ikutkan jerk...
Ahakz...


Aktiviti paling den suka bila di kampung ialah....
Sapu halaman dari daunan kering...
Pas tu bakar...
Pehhh...
Baunya harum taw...
Den suka...


Kalau daun2 tu basah lembab sket...
Lagik den suka...
Cabaran tu...
Macam ne nak bakar daun nan lembab...
Apa lagik daunan nan lembab...
Lagik banyak asap...
Dan den suka sangat gitu...
Ahakz...


10 comments:

My Little Diary said...

ko mmg suko buek yg ado cabaran ek..?
hehehe

mama maman aka yana said...

cuba masuk fear factor.. hahaha.. lg mencabar tuh

Amin A. R said...

seronok kan bakar daun kering......dah lama tak buat....

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

Mmgla den yg tulis gelora di hati ana.lagi satu papa jom solat..lps bersalin insya allah nak tulis lagi.. tgh prgnt ne tak larat

Chik Att said...

kita sama .... CA pun suka main api... hahahahah

Murni Alfathunnisa said...

ni dah kira pembakaran terbuka ni....hehe

Amanda Suria said...

rindunya nak bakar2 sampah mcm ni...

Dinas Aldi said...

Ya ya betoi, pembakaran terbuka nih.. Felda Palong..dak Jebat..suka bakar sampah..asap banyak..pencemaran udara.. *catit dalam buku nota, nak repot*

Kehkehkeh..

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

Hihi bru je terjebak hihi gara2 contest.. jomla joint contest.. ada rzki blh menang tauuu.. ila bru menang 3 benda .. s3, cash, katil princess.. sukeeeeee... tp da rest jugak sbb prgnt ne.. yg menang tue semua contest thn lps..

Muhammad Syahmi said...

Lama dah tak pergi Bahau, jumpa ayah angkat...

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin