Kawan - Kawan jeBateja

Thursday, April 11, 2013

Bakal Mangsa...


Botol2 ni bakal mangsa ni....
Mangsa eksperimen si Jebat...
Nak buat apa erk...
Letak puding kot...
Ke tiramisu...
Tak pe lah...
Nanti kita fikir...
Kita google2 dulu...

Ini botol aaa dapat dari perkawenan anak jiran tempoh hari...
Dalam nya ada biskut bangkit asal nya...
3 botol sudah di ngap oleh si Jebateja...
2 botol lagik suruh wife dan anak2 kongsi makan sama2...

Adil kan...?

24 comments:

Kakcik said...

Ada manfaatnya botol tu. :)

Amanda Suria said...

adil la sangat

Amin A. R said...

nak bayangkan perasaan wife tu...iskkkkk..tak patotttt tak patottt :p

Chik Att said...

tiramisu in the jar..

Mysara Ab Rahman said...

xhbis2 ngn misis resepi dye..hee

Murni Alfathunnisa said...

menarik gak..pakej kan puding dalam jar tu. selalu tengok cake in jar je...

Dinas Aldi said...

Hang sangat "adil". Tabik kat hang.

MystoryPic said...

Amboiii kau jer 3 botol... org lain kena kongsi.. tak aci

Muhammad Syahmi said...

Adil... Kalau isteri dan anak2 tak minat biskut dlm botol tuh... Hehehe...

アヌム said...

pos tiramisu satuu heeee

Papa Mifz said...

oh ekau ngap sorang 3 bijik , yang lagi 2 ekau suruh kongsi...haha

Amanina said...

botol2 nie buat koleksi.. memang adil pun. haha
tak pun simpan gula2 dlm tu

jeBateja said...

KAKCIK - kita jgn membazir...kita kitar semula....ahakz

jeBateja said...

AMANDA - wehhh...adil ni wehhh....ahakz

jeBateja said...

AMIN - ko jgn le bayang...ko kan jantan....bakal asben...

jeBateja said...

CHIK ATT - ahakz...lom putuskan lagik...ahakz

jeBateja said...

MYSARA - kita rancang jerk...lom pun nak buat...ahakz

jeBateja said...

MURNI - letak puding erk....kita try nanti....ahakz

jeBateja said...

KAK DINAS - errr....terasa sinis plak...ahakz

jeBateja said...

MY STORY - den asben yg adil laaaa

jeBateja said...

USTAD - nanti kita tanya...lom tanya pun....ahakz

jeBateja said...

IBU JAPAN - aisehhhh...lom nak buat lagik....ahakz

jeBateja said...

PAPA...adilkan.....ahakz

jeBateja said...

NINA - mmg den suka buat koleksi....ahakz

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin