Kawan - Kawan jeBateja

Monday, April 29, 2013

Bertukar...5.41pm


11.30 am...
Mangga ni bakal di tukarkan kepada bentuk lain....
Nasib lah ko...


1.45pm...
Mangga sudah bertukar ke Puding Mangga...
Nasib ko le mangga...


5.41pm...
Sos vanilla sudah siap....
Tengah nak sejukkan sahaja...
Tunggu le nasib ko mangga...

17 comments:

Daddy Ziyyad said...

7.00am esok, mangga itu akan menghuni lubang IWK..hahaha

jeBateja said...

waka..waka....mcm betul jerk....ahakz

Ati Masrif said...

salam,

magik.. :)

rajin tu..
sagat ke blend ajo

jeBateja said...

Den blend jerk...nak sagat...malehhhh

:: Mrs.Eady :: said...

amboiiii maveles!!!

jeBateja said...

den...tersipu2 malu...

MystoryPic said...

Jebat... ko ni kan suka post... yg sedap jer... bak sini nak rasa sikit... betul ke sedap..

Cik Siti Hajar said...

haihhh... dahlah puding-puding ni feveret... hishhhh

Syazana Zainn said...

ko saje je

dah la kat pesbuk pun taruk mangga

sini pun ko nak tempek juga

pftt

jeles!

❤Kamsiah❤ said...

ohh...kita 'bermangga' la pada entri masing2 ya hehe...jom baut manggo lassi

Dinas Aldi said...

Puding mangga satu talam!

JunAina said...

Semalam baru balik dari kampung, banyak mangga kat rumah sempat ke tak nak jadikan macam tu entahlah. Bukan apa penyakit 'm' beso sangat...:)

NzA said...

ayoyo...xtahan la tgk....

Amin A. R said...

apalah nasibnya puding tu sekarang yer..heheh

Hazmin said...

Kisah sedih sebiji mangga. siap kronologi lagi tu.

Amanina Sofea said...

wahhh dapnyaa.. baru makan mangga tu

Cinta Misteri said...

sedapnya.......jebat, beli pencetak bentuk mangga laaa, bentuk ttp tak berubah, feel je yg lain

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin