Kawan - Kawan jeBateja

Friday, April 12, 2013

Petang...


Petang jerk hujan sekarang ni....
Semalam bawak motor gi keja...
Masa pulang punyer le lebat hujan di Bandar Baru Bangi...
Highway pun lebat...
Kuyup lencun den...
Sampai rumah kat Bukit Mahkota...
Hujan baru nak start...
Wife pun pelik...

Aikk...
Hujan tak lebat pun leh kuyup ke bang...?

Malas tul nak jawap...
Sebab dalam kegigilan...
Sejukkkkkk....

Ahakz...

15 comments:

Hazmin said...

Haha.. Pertanyaan boleh mendatangkan marah tu.

mama maman aka yana said...

kiki.. sabar jew yer.. :)

Amin A. R said...

bawak motor sempat eh amek gambor...haha

Mysara Ab Rahman said...

kte rndu nk duduk bangi balik mcm dulu..:(
3 tahun blajar kt bangi dh sebati..hee
nak cari kje kt bangi la ujg bulan 6 ni..
ada kje kosong x? :p

Daddy Ziyyad said...

bawak aja lah kereta sport ekau tu...hujan tak menentu sekarang ni :)

Chik Att said...

sekarang ni hujan dah datang ... kena bawa yang ada bumbung

MystoryPic said...

Laa.... jawab la kat bini kau tu Jebat... Malaysiakan hujan perolakan... bangi hujan bandar mahkota tak semestinya hujan

Cik Siti Hajar said...

Damansara semalam hujan lebat sangat... sampai klang... cerah je langit.. hihihi:p

Muhammad Syahmi said...

Jawapannya: "Tadi pergi mandi kat taman tema air kejap..."

Dinas Aldi said...

Dah tau petang2 dok hujan la ni, hang naik moto watpa. Peh tu orang tanya penuh inesen, hang tak jawab plak.

Puding laici satu.

Murni Alfathunnisa said...

hehe..bunyi macam tension je. jangan marah wife...report kang!

Syazana Zainn said...

nape tak bawa kete?

tu la hujan kat kl kelakar
haha

semalam aku pun pelik

dekat IKEA baru mendung

Tapi dekat TAR dah panas

balik sungai buluh lebat.

-___-

Amanina said...

hahaha.. sama la selalu balik keja mesti kena hujan. sempat snap pic tu.

Papa Mifz said...

dah lama den tak bawak motor, rindu pulak zaman basah lencun...ahakz...

hainom OKje said...

Mmg betul sekarang ni petang je hujan...nak ambik anak balik sekolah pun susah

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin