Kawan - Kawan jeBateja

Monday, April 1, 2013

Sedap Giler...


Akhirnya dapat jugak makan jeruk ni...
Kirim dengan kawan kat kilang yg kebetulan balik utara...
Sodap giler...
Sampai cirit birit makannya...
Maw nya tidak...
Tengah malam dok pulun jeruk...
Pehhhh....

Hari ni akan cuba BW...
Terima kasih semua...

14 comments:

mama maman aka yana said...

besh ke.. bak sini sikit nak try.. hehe

Daddy Ziyyad said...

jeruk pak ali ni mmg femes kan...tak pernah rasa lagi, selalu kalau pi Penang, gi beli kat Chowrasta tu aja

cheqna said...

terliur weh...

Amanina said...

sedap jeruknya.. mai penang kah?
bw laa..dh follow jebat nie.. hehe

Amin A. R said...

Berani ye jebat makan jeruk tengah malam.....hihi

diana said...

ada blogger kirim jeruk kat akak tapi tak beli2 lagi.padahal jeruk paK aLI NI dalam kawasan simpang ampat ni je..hahaha..tak sempat nak beli.,.

diana said...

ada blogger kirim jeruk kat akak tapi tak beli2 lagi.padahal jeruk paK aLI NI dalam kawasan simpang ampat ni je..hahaha..tak sempat nak beli.,.

Dinas Aldi said...

Hang suka sungguh jeruk eh, malam2 pun pulun jeruk.

NzA said...

nk jugak!!!!!

Norizan J said...

wah.. jeruk kegemaran ramai.. tapi sy tak berapa gemar jeruk hihi

Muhammad Syahmi said...

Nasib baik saya bukan jenis yang suka jeruk...

Klu tak, terliur jugak...

Mieza Jhaa K said...

saya pun xsuka jeruk jgk..dan semua benda masam..

hainom OKje said...

masa okje keje dulu selalu contractor dari utara bawak jeruk ni

Syazana Zainn said...

aku tak bleh mkn sgt jeruk nnt migrain. hiks


:p

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin