Kawan - Kawan jeBateja

Wednesday, April 3, 2013

Tolong Lah Jangan....


Tolong lah jangan tak puji...
Sila lah puji lagik...
Saya rasa montot dah kembang sgt ni...
Customer atas ni order Puding Triffle...


Jauh di sudut hati...
Seronok...
Sebab orang leh terima buatan seorang lelaki...
Yang juga berupakan...
Seorang blogger...
Seorang pekerja kilang...
Seorang budak jahat...
Seorang yang tak hensem...

Uhukz...


Customer ni plak order Puding Cendol Gula Melaka....
Ahakz...






14 comments:

Kakcik said...

Bila pulak nak bagi kakcik rasa kesedapan puding itu? Ahakz... :)

:: Mrs.Eady :: said...

hamboiiiiii sedap sgt ni nk kene try ni!!

cheqna said...

BAK MAI SKET......

Cik Siti Hajar said...

bila pulak kita dapat rasa kesedapan itewww... ngences sudah ni..

mama maman aka yana said...

perlu ke ensem utk pandai masak..??
hahaha

Syazana Zainn said...

eceh merendah diri pulaks. hahaha

aku je tak merasa lg puding ko tu -_____-

Amin A. R said...

bakat tak mengenal rupa, kerjaya, atau gender......ianya anugerah :)

Daddy Ziyyad said...

Komen Amin tu sangat bagus..:)

Dinas Aldi said...

Alhamdulillah. Yg penting puding tu yg hensem & sodap :)

Muhammad Syahmi said...

Kalau sedap, orang tak tgk sapa yg buat. Dia akan tengok adakah masih ada atau dah habis pudingnya sbb nak tambah lagi... Hehehe...

Murni Alfathunnisa said...

dan seorang yang suka menyakat orang...lalalala...

nidus2 said...

Memanglah kalau dia seorang yang tak hensem apa yang dia buat semuanya cantikkk......haaa3.

JunAina said...

Kalau rajin dan ada kehendak apa2 pun boleh jadi... Kalau dah malas macam akhak so oder je dengan jebateja...kehkehkehhh...

Amanda Suria said...

alhamdulillah..murah rezeki...

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin