Kawan - Kawan jeBateja

Wednesday, April 24, 2013

Kedua Kali Nya...


Ini projek buat aiskrim kali ke 2...
Kalau dulu jebat buat Aiskrim Jagung yg teramat manisnya...
Kini lebih sedap dan lemak berkrim...
Dan pastinya gula sudah dikurangkan...

So kepada sesiapa yg teringin nak buat sila klik link di bawah...

Kepada yang mmg kawan dlm FB jebat....
Sudah ada yang taw link nya...
Selamat mencuba resepi senang ini...

Hanya 2 3 bahan sahaja...


17 comments:

MystoryPic said...

Wow Jebat... aku sangat bangga ngan kau.... pandainya kau masak... kalah popuan

Nampak sedap aiskrim...tu

jeBateja said...

Terima kasih sebab bangga kat den....den pun bangga ada kawan mcm hang....

❤Kamsiah❤ said...

perisa keladi awak ada buat tak..:)
sukaaa...

jeBateja said...

kena beli perasa nya....guna susu segar....

Amin A. R said...

Pagi2 dah tayang eskrem...mujur tekak tak bape nk baik skang ni...

Daddy Ziyyad said...

Boleh lah bukak Baskin Jebat lepas ni..

Hahahaha..

Dinas Aldi said...

Wehhh kalau bukak Baskin Jebat macam yg DaddyZZ komen tu, habaq ah, akak pi makan kedai hang. Tapi pi senyap2 jalah, hang bukannya kenai muka akak :D

diana said...

kena time panas2 ni memangh syok la..

Amanda Suria said...

waaa....bestnya...

Murni Alfathunnisa said...

Demam hang dah baik ka..makan eskrem segala..hehe...orang demam tak bleh makan eskrem..bak sini bagi kami semua kenduri eskrem hang... :D

wahida said...

wah...hebatnya ko noks...

NzA said...

nmpk mcm aiskrim dipasaran....jap lagi nk terjah link tu...TQSM 4 sharing.

Wak Gelas™ said...

rajinn giler tuuu.,uhUUU

Papa Mifz said...

memang sah ringan tulang ekau nih...bagus2...

Amanina said...

sedapnya.. aiskrimmm tuu :)

アヌム said...

sdpnyeee lgi2 time tghr ni huhuu

My Little Diary said...

hebat lah ko....ko pasti akan jadik usahawan berjaya....

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin