Kawan - Kawan jeBateja

Wednesday, October 20, 2010

Apa Benda Ni...

Tahu tak...apa benda ni....?
Ini ialah BOLT...
Kalau kat kereta...korang leh nampak kat tayar...alaa...yg duduk ikat tayar kat rim...
macam ni lah nguper bolt yg belum di lekatkan pada kereta korang...
Yang korang nampak bolt kilat2 tu...itu PROTON punyer keta...
Bukan suka2 buat kilat taw...bahan2 nya dikawal agar ikut spec ALAM SEKITAR agar mudah masuk pasaran EROPAH....
Yang kelabu tu...PERODUA nya kereta...tah kenapa warna kelabu....agaknya...ia tak perlukan pasaran EROPAH....
Apa pun...kilang den tak buat BOLT2 ni....cuma ASSY kan aje....
Sekian....ahakz





Blogger Templates

Blogger Templates

6 comments:

azzey said...

jeBateja: pnh npk, tp x tau ape dia..

~♥ iella ♥~ said...

ingt ker apa td...canggih gk benda alah nie noooOOo..

http://fadthnwan.blogspot.com

misz benida said...

aku dh blaja wak turning,wak welding,wak metal casting..apakah caranye mmbuat bolt ini?

jeBateja said...

AZZEY - now dah taw ke lom....? kalau tak taw gak...poei kat tayar keta...cuba tgk..kalau nak bukak tayar kena bukak skru kan...hah itu lah dia....ahakz

jeBateja said...

IELLA - canggih ke...mana ada canggih...buat main batu seremban je kat sini...ahakz

jeBateja said...

BENIDA - den pun tak tahu proses apa ni...??...kat sini pun mcm hang gak...ada turning, welding, drilling...dll...kalau den taw nanti...den bgtaw...tanya supplier arrr

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin