Kawan - Kawan jeBateja

Pages

Sunday, October 24, 2010

Gambar Puding Peach Nenas...

Keratan rentas Puding Peach Nenas...TERGODA tak?...ahakz...Puding ni aku buat SABTU lepas...kat BLOG wife dah xplore. Kat FB aku dah link kan VIDEO cara membuatnya.
Kat BLOG sendirik...baru nak xplore...ahakz...

Puding ni ada 3 tingkat...rasa pertama ada rasa BUAH PEACH...
KEDUA...semestinya RASA nenas..
KETIGA..confirm rasa ROS...ahakz...

Resepi aku cedok dari sabijik MAJALAH...dah aku ubah sket ikut sedap perut ibu ku megandung diriku ini.......
Masa OT ahad aku dah bawak ke KILANG...maw tanya KOMEN bebudak ni...
KOMEN si SHIMA...saya lebih suka PUDING MABLE En. Jijan....alahai....
ahakz....

8 comments:

Nazifa said...

komen ifa plak :

Gilahlahhhhh! sume puding pun sodappppp!!!

(mcm la penah rasa!) ;p

madihahzubir said...

ni bole mkn sgn susu cair-cair tu tak?

chiLleD...!! said...

cantiknye..syg nk mkn law cmtu..hehe

jeBateja said...

CERRY - den tak pernah rasa puding den sedap....sebab buat sendirik kot...kalau org lain buat...sedap...hang buat satu...

jeBateja said...

MADIHAH - tak...manis ni...awat hang selalu tanya lagu tu...nanti cek buat erk....yg leh makan dengan susu cair...

jeBateja said...

CHILIED - isshhh...buat untuk dimakan laaaa

madihahzubir said...

Cek mengidam sgt yg puding makan dgn susu tu. Dah lama cek tak balik rumah. Sob sob sob.

jeBateja said...

MADIHAH - alahai sedih tul kisah tuan hamba....uhukz

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin