Kawan - Kawan jeBateja

Saturday, October 9, 2010

Kuih Raya...

Kuih Raya ni anak buah bawak dari rumah. Sebenarnya penuh tapi dengan sekilas pandang....abis sudah kuih raya nya.....

Kuih Goyang berwarna hijau....lawa dan kurang manis. Sedap oooo

Aku tanya tukang bawak kuih...apa nama makanan yg dah habis ni...dia tak taw...err..aku pun tak taw jugak....kalau makan...aku taw....taw sangat...ahakz

Yang pegang dagu tu....dia lah bawak kuih2 raya ni....ahakz....Tq Am....

6 comments:

HonEyBuNNy said...

lorrrr..baru nak mkn dah habis...uwawwawa(kesat air mata dgn tudung)hahhaha

Herdoni Wahyono said...

Rasanya nyaman dan enak sekali sambil ke kantor bawa makanan ringan seperti ini. Di daerah kami ini namanya 'Kue Goyang' namun warnanya tidak secantik difoto ini. Warnanya di tempat kami putih kecoklatan. Kalau yang ini cantik dan amat menarik.

nurulramizah said...

bijan: yg tu perisa pandan tau..hahahaha
( den agak2 je )
xpenah pun den jumpo colour tu, cretif sungguh org2 kat cini

jeBateja said...

HONEY - sib baik ada tudung...leh gak kesat airmata...ahakz....

jeBateja said...

HERDONI - sebenarnya warna asal kuih goyang sememangnya coklat....yang itu sudah melalui perubahan...apa pun warna asli lebih menarik

jeBateja said...

MIZAH - mano ado perisa pandan...den makan tak raso pun. tapi kan...rasanya lemak-lemak gitu...sodap gak...ahakz

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin