Kawan - Kawan jeBateja

Monday, October 4, 2010

Jamuan Raya SIB...

Sabtu plak jamuan raya SIB Group ( Sapura Industrial Berhad ). Kiranya tempat aku kerja termasuk le dalam group ni yang terletak di Bandar Baru Bangi. tgk gambar tu..deretan model2 dari peringkat EXEC ke atas...depa kena sambut tetamu....ahakz...

Ada badut yang leh buat banyak bentuk dari BELON....err...bang...buat bentuk MYVI satu...ahakz

Blogger dan rakan sekerja...tukang jaga AISKERIM....sepuluh kali aku dtg sini...sepuluh kali mintak aiskerim...tepuk dahi member...

Suasana dalam khemah di mana majlis makan free di adakan. Baju melayu oren, my exec...Encik Hamdan.

Err..depa ni tak taw berhenti ke makan.....lepas habih sepinggan...sepinggan lagik tambah....ahakz...

6 comments:

azzey said...

Sapura Industrial Bandar Baru Bangi yg kat sebelah TCI tu ke?

jeBateja said...

kat TCI tu Hq kawasan bangi...den kat sebelah RYOKA...Sapura Machining...

rusli_zairin said...

gjan..gbr den pun msk gak yo..konyang den mkn ice cream.. thn dopan den nk jago ice cream laie lah..wakakak

Herdoni Wahyono said...

Amat menyenangkan di pesta seperti ini. Momen yang akan selalu ditunggu. Selamat dan sukses buat SIB Group.

jeBateja said...

RUSLI - den sokong hang jaga aiskerim....tak segan den nak mintak lebih kat hang....ahakz

jeBateja said...

HERDONI - terima kasih...kalau pasal makan2 percuma...HARUSnya jangan di tunggu....ahakz

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin