Kawan - Kawan jeBateja

Friday, October 22, 2010

Tak Sedap Langsung...

Makanan malam tadi...TAK SEDAP langsung...TAWAR...
Beli di kantin kilang...
Harga : RM2.00 ( Guna Kupon Makan )
Rasa rugi je aku beli...walaupun guna kupon yang diberi majikan...
Lastnya..aku makan telur tu jerk....hampeh tul....
Dah le sebulan sekali nak makan magie pun payah...sekali makan...tak sedap plak...
Baik den beli ayam goreng seketui je...



9 comments:

My Little Diary said...

salam,
ntahhh... ayam goreng lagi sedap.huhu


entry terbaru "susahnya menjaga hati"

Gadis Imaginasi said...

dah macam sup ape jeee. hee. ;p

jeBateja said...

DIARY - err..mana hang taw sedap....cek lom order lagik niiii

jeBateja said...

GADIS - entahnya...tah apa2...minum air kosong lagik baekkk

azzey said...

jeBateja: kantin kat tpt sy pon sama....x sedap langsung masakannya. spi nak mkn nasi putih yg dia masak pon dh x lalu.....

jeBateja said...

AZZEY - Uikkk...kalau nasi putih pun hang tak lalu...berat ni....nasi nya nampak kelabu ke...ahakz....

jeBateja said...
This comment has been removed by the author.
madihahzubir said...

Tengok megi ni pagi-pagi rasa tergoda ah !

jeBateja said...

MADIHAH - hang ni biaq betui...megi pun terliuq di pagi hari...malam2 tak makan kah???


Pi makan....pi makan...

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin