Kawan - Kawan jeBateja

Sunday, October 10, 2010

Kucing Meja Batu...

Nampak kucing bawah meja batu tu...? Lokasi ni kat kantin tempat aku kerja. Kucing tu plak rasanya betina sebab dia dah beranak 2. Lakinya? Entah...aku tak taw sape lakinya, taw2 dah beranak...kucing ni nampak je jinak tapi kalau dekat dia larik. Mungkin dah terbiasa meliar...tapi...ada sorang yg kat kilang dia selalu tunggu....orang tu selalu bagi dia makan....orang tu lagik tak perlu pergi kat dia...dia yang pergi kat orang tu....bagus tul kucing ni....taw sape yg selalu berbakti kepada dia....sape yg tidak......emmmmm

8 comments:

ezzu said...

best ke pelihara kucing ar..??

~ceRRy beRRy~ said...

laki dia x bertanggungjawab btol! =P

nurulramizah said...

cery: hahahahhaha

bijan: sape ye laki tu!!!! bukan hang ni..hang sibuk je dgn puding sedap tuuuu( wlpun xpnh rasa )

jeBateja said...

EZZU - best oooooo...errr....masak lomak lagik best...ahakz

jeBateja said...

CERRY - iyer lah cerry...tak bertanggungjawap tul...apa punyer laki tah....sib baik aku ni jantan...waka....waka

jeBateja said...

MIZAH - mmg bukan den...nama budak tu ashber...ahakz....alahai..den bukan insan terpilih....ahakz

nurulramizah said...

bijan: ashber??? pelik n sedap namenya.....
kim salam la kat dier..hahahahhahaa

jeBateja said...

aikk...wokayz....wokayz....kirim salam jerk...pas pas le makanan kucen...ahakz

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin