Kawan - Kawan jeBateja

Sunday, October 17, 2010

Jumaat Nan Lepas...

Puding Mable...tah ke berapa juta kali aku buat....sama ada orang tempah...atau aku saja mmg suka2 nak buat...anak aku suka sangat puding ni...so permintaan mmg tak leh nak elak....buat je lah...

Apa pun aku ubah sikit resepi nya...sebab nak tgk apa jadik....( perubahan di rahsiakan...)...
tapi jadi lembik....ahakz....padan muka aku.....

Ini yang bawa ke kilang....mcm biasa bila habis siap dah basuh...tah sape basuh aku pun tak taw....rajin sungguh....

4 comments:

~ceRRy beRRy~ said...

x penah bg rasa! ;(

jeBateja said...

hik...hik....meh le nak rasa....

amy said...

fuhyooo.aku puding pun tatau buat hahahaha.meh weh ajar.

jeBateja said...

boleh jerk....poei utube...taip jebateja kat search..akan kuar resepi2 puding yg den upload...dengan bantuan video lagiiiii

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin