Kawan - Kawan jeBateja

Monday, October 25, 2010

Kapal Selam British...

Keratan akhbar KOSMO tah hari apa...kisah Kapal Selam British Tersadai sebab kipas kapal selam tersangkut kat lumpuq....
kapal selam ni canggih sebab tak leh di kesan radar...so...leh jadi Halimunan lah...
Namun ia kalah pada kuasa alam....ahakz....inggung tul ciptaan manusia..

Dan yang paling menerujah kan aku...kapal selam ni leh menjadikan air laut sebagai air minuman dan udara....
Dalam peperangan hakiki...kapal selam ni sure mempunyai kelebihan sebab mempunyai lebih masa di dalam laut....
Pehhhh...hebat plak tang ni....ahakz

2 comments:

madihahzubir said...

Belakang rumah cek ada kapal ni. bapak cek buat transpot jemput cek balik umah. biasa je~ HAHAHA

jeBateja said...

MADIHAH - pehhhh...kaya betui hang ni...leh cek pinjam tak...? nak bawak gi motong....ahakz

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin