Kawan - Kawan jeBateja

Wednesday, October 5, 2011

Backhoe Karam...



Nama menatang ni Backhoe ke...?
Den tak taw...
Kalau bukan...
Anggap jer lah Backhoe...
Backhoe biras den...
Tenggelam dalam tali air...
Ketika membuat kerja2 membesarkannya...

Usaha untuk keluarkannya...
Keringkan dulu...
Pastu esuk boleh lah keluarkan...

Datang pagi esuknya...
Jadi kapal selam plak Backhoe ni...
Sebab apa...?
Sebab malam tadi hujan...
Adehhhh...
Sian biras den...
Pecah kepala memikirkannya...


Akhirnya petang tadi sudah boleh bawak kuar...
Boleh beroperasi...
Tak taw lah menatang ni di baik pulih or memang kuar2 dah boleh beroperasi...
So...
Kalau teringan nak beli menatang ni...
Digalakkan...
Boleh jadi Kapal Selam tu...
Ahakz...

29 comments:

☆*♥L@dy @yU♥*☆ said...

kowaii~

wahida said...

sian biras ko...

Aku Ibu Muda said...

err..err....cemana dia bangun???

Aku Ibu Muda said...

ohh..baru perasan...terselam ghopanyer...ingat terbalik...haha

chiLleD...!! said...

wowhohoho..kpal selam jenis baru..hehe

ILA HonEyBuNNy said...

ngeh3...

karam sudah dia jebat....ehhehhe

zati embong said...

hahahahaha.betul2 nama dia backhoe.

fuyooo selam dlm paya 2.hahaha

chemil ila said...

kapal selam di darat..haha

aleen aiden said...

makaih.beckhoe dgn jcb same x?hu3

Liza @ Adzriel AB said...

kau bawak ke ni? ganas tul.

Dinas Aldi said...

Kehkehkeh lawak la heh! Serbaguna sungguh backhoe tuh!

NzA said...

nasib baik xlemas....hi...

gadisBunga said...

udah macam robot transformers kelemasan aku nengoknye...

Citarasa Rinduan said...

ambil ko..
murah gitu harganya..
jebat!!!!!!!!!!!!
k.ayu rindu

アヌム ちゃん said...

ahaha 2 in 1..boleh jadi kapal selam.lawak pulak.heeee

jeBateja said...

LADY AYU - KOWAII tu apa...??

jeBateja said...

WAHIDA - mmg kesian....projek byk nak kena siapkan....adehhh

jeBateja said...

IBU MUDA - waka...waka...sorry lah...gambo kabur....ahakz

jeBateja said...

CHILED - ha ah...leh jalan atas darat tu....nak beli...?? ahakz

jeBateja said...

HONEY - karam dalam dakapan rindu gitu...ahakz

jeBateja said...

ZATI - kira betul lah erk...ahakz....paya kat temerloh tu...ahakz

jeBateja said...

CHEMILA - versi amfibia ni...ahakz

jeBateja said...

ALEEN - kawe search kat google...sama...

jeBateja said...

KAK LIZA - kita mana taw bawak....letupkan taw aaaa.....ahakz

jeBateja said...

DINAS - ha ah...selain tu ia boleh digunakan utk menangkap ikan.....ahakz

jeBateja said...

NZA - lompat dah cikgu...mana leh tunggu...ahakz

jeBateja said...

GB - hang plak mcm pengaruh filem...waka....waka....

jeBateja said...

KAK AYU - hai kak ayu....miss u too....ahakz....murah kak ayu...kalau kita kaya laaa

jeBateja said...

WIFE JEPUN - hik...hik....kat jepun tak de kan...kan....ahakz

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin