Kawan - Kawan jeBateja

Wednesday, October 26, 2011

Malu Bertanya, Buat Semula...



Kalau malu bertanya...
Anda boleh sesat jalan...
Di kilang den...
Malu bertanya...Hang buat semula...
Al kisah anak buah den...
Main belasah jerk Key In data untuk Customer...
Bila den check...
SALAH...
Buat semula...

Muka tensen...
Guna talian hayat untuk meraih simpati...
Tapi boh layan...
Ahakz...


Akhirnya....
Kena buat semula...
Waka...waka...
Gelakkan dia...
Ahakz...Ahakz...

6 comments:

Aku Ibu Muda said...

heheee

malu bertanya sesat jalan lah tu

schaze zainn said...

jgn malu-malu k..

ko mmg tak malu kan? haha

Dinas Aldi said...

Kena tanya, kena tanya! Penat kalau dah buat peh tu kena buat semula, tidaaaaaaaakkkk!

Woofer Storm said...

sabar je la..buat balik dgn berhati2 yaa..

jgn buli kaw2 ya bro^^

siti murni said...

chek tak tau la apa masalah depa...walaupun kita pesan, "kalau tak tau, ada apa-apa masalah..boleh tanya saya"....tapi memang depa takkan mai tanya...macam terer sokmo kan...padahnya..kena "buat semula.."

boleh guna la ayat hang ni jebat..esok chek nak praktis kat ofis...wakaka..

jeBateja said...

IBU MUDA - ha...ha...dia lom sesat sepenuhnya lagik tu....ahakz


SCHAZE - oittt...den sorang yg pemalu lah.....ahakz


DINAS - padan muka dia...kan..kan.....ahakz



WOOFER - ahakz...bukan buli...ngajar....ahakz...


SITI - hang try le guna....nanti hang kena pulau...cek tak taw....ahakz

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin