Kawan - Kawan jeBateja

Tuesday, October 11, 2011

Bayar Untuk Sesak...

Ini yang boring gi keja naik keta...
Asyik jem jer...
Kat lebuhraya yang dibayar pun jem...
Macam ne tak jem...
2 lorong sudah kasi tutup...

Mula2 satu jer lorong yg ditutup...
Last2 2 lorong plak...

Depa ni macam tak de waktu lain nak buat baik pulih...
Buat le waktu malam...
Kan senang...
Ini tidak, orang nak gi keja dia buat jalan...
Ishhhh....

14 comments:

gadisBunga said...

tu yg nyamfah nak lalu highway yg kene bayar tol tuh!

megat said...

hehehheh..................ok jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

☆*♥L@dy @yU♥*☆ said...

hikhik nama pow key ell mesti sesak even theyols c buat jln pong

Aku Ibu Muda said...

merempit la jeBat...cepat sikit sampai...hehe

Citarasa Rinduan said...

setuju like AIM..
bawa motor jer

zati embong said...

kalau mcm 2 jat rasa hntr complaint kat cmpany yg jaga highway 2.

jeBateja said...

GB - mmg kawe 200 kali nyampah....ahakz

jeBateja said...

MEGAT - hang tak lalu TOL...leh le citer megat...ahakz

jeBateja said...

LADY AYU - uhukz...baik tak yah TOL....ahakz

jeBateja said...

IBU MUDA - selalu dah merempit...sesekali...nak senang2 sket...ahakz

jeBateja said...

KAK AYU - yeee...ye...kita bawak motor lepas ni....ahakz

jeBateja said...

ZATI - ha...ha....tak de dia pandang de...lain le kalau Pak Najib yg komplen....ahakz

Dinas Aldi said...

Leceh sungguh kalau camtu, haisy..

NzA said...

sama juga dgn lori, masa org nk p kerja masa tulah depa kluar....

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin