Kawan - Kawan jeBateja

Tuesday, October 4, 2011

Paparan 2 Perkara...

Anak buah den kat tempat kerja kehilangan ibu semalam...
Mesti beliau melalui hari2 yang sedih...
Den harap beliau bersabar...
Itu jer den boleh cakap...
Sebab den tak taw bagaimana rasanya kehilangan orang yg kita sayang...
Emmm....
Entah...
Harapnya den dibenarkan berbakti kepada mereka2 yg tersayang...

Ini plak den snap dalam tandas lelaki...
Adehhh...
Popular jugak nama anak buah den ni...
Sure ada benda yang dia buat orang tak suka...
Tu yang nama masuk tandas tu...
Emmm...
Hal ni dia tak sedih...
Tak layan kata nya...
Ahakz...
Glamernya.....

16 comments:

Aku Ibu Muda said...

siap ada poke...like...lagi tuu

hehe

gadisBunga said...

dok dlm toilet dok teringat FB le tuh. adeh!

My Little Diary said...

nama sampai masuk tandas..tak best aarr...

hanaahmad said...

facebook masuk toilet. hahaha

Ati Masrif said...

teringat masa time sekolah dulu
belakang sit bas tu mesti
ada je nama2 yg tak berkenaan..heee~

Dinas Aldi said...

Marah bonar sampai dalam tandas ditulisnya, haisy..

jeBateja said...

IBU MUDA - kita tak suka POKE....hang suka ke...?...ahakz

jeBateja said...

GB - biasa lah....dunia maju...dimana2 leh internet maaa

jeBateja said...

MLD - org kata SUWEYYYY....ahakz

jeBateja said...

HANA - dunia tanpa sempadan maaaa...ahakz

jeBateja said...

ATI - ooo...hang yg conteng kan...kan...masa bercinta dulu kan...kan....

jeBateja said...

DINAS - ha...ha...QC mmg banyak musuh...ahakz...

ILA HonEyBuNNy said...

al-fatihah untuk ibu anak buah jebat tu....



adoiii sapa la tulis gitu...ala2 fb lak yer..hehehhe

jeBateja said...

ALA - hah...tempat luhan perasaan tu....ahakz...err..tempat ngutuk jugak...

Liza @ Adzriel AB said...

nampak sgt dia tulis guna tangan kiri.. tak nak org cam tulisan ni.

NzA said...

Al-Fatihah...

budu???nisae?????

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin