Kawan - Kawan jeBateja

Friday, October 7, 2011

Hey DINAS...Kita Pun Ada Laa...Ahakz...

Ishhh...Tak maw ngalah...
SI DINAS...
Blogger dari Penang...
Buleh dia menunjuk JERUK CAMPOQ yang LAZAT...
Den mana tahan beb...
So...
Den pun nak tunjuk kat DINAS...
Den pun ada JERUK CAMPOQ...
ahakz...
Tapi dia punya jeruk lagik banyak...
Terlampau banyak...
Larat ke dia makan banyak2 tu...
Tak caya...?
Cuba tenguk kat sini...

http://dinasaldi.blogspot.com/2011/10/buah-jirin-dan-jiruk-buah.html#axzz1a1bV3GjZ


Kalau terliur...
Kirim kat DINAS tu...
Pos FREE katanya...
Ahakz....

25 comments:

Citarasa Rinduan said...

jebat
berapa harganya eik?
nak gak..

Aku Ibu Muda said...

tak suka jeruk :p

NzA said...

2X sy trliur...skali kt blog dinas n skrg kt blog jebat..hu.hu.hu...
ttp rasanya dinas xbeli pn cz dia tgh xsihat ttp saja tayang2 buat sy trliuq.......

Dinas Aldi said...

Dari mula tengok tajuk entri kat blog list pun dah gelak, mai sini baca ni pun dok gelak lagi.

Amboi dia pun nak menayang jugaaaakkk, tak mau kalaaaahh! Cek memang tak beli pun, dok jaga2 takut sakit kerongkong. Sedih bila kena tengok saja, huhuhu..

ILA HonEyBuNNy said...

jebat neh...

suka tau tunjuk kek la...ne jeruk lak..huwawwawa

suka gak makan jeruk.heheh

jeBateja said...

KAK AYU - harga...? err..kita dapat free....anak buah kasi....ahakz

jeBateja said...

Ibu Muda - aiyaaa...manyak rugi oooo...buleh kasi nipis perut dgn berkesan oooo...ahakz

jeBateja said...

NZA - haaa...ha...tawww...DINAS tu tak beli...saja nyakat....ahakz

jeBateja said...

DINAS - sudah takdirnya gitu....hang ditakdirkan tgk saja...cek tgk dan makan....ahakz

jeBateja said...

HONEY - ewahhhh...dia yg nunjuk tudung cantik2 tu tak pe...kita jeles jugak taw....ahakz

Citarasa Rinduan said...

free?
waaaaaaaaaaaaaah!!!!
rezeki

jeBateja said...

KAK AYU...hik..hik....mmg rezeki kak.....ahakz...org memberi kita ....kita.....habiskan...ahakz..

izfanora said...

oh tidak ! xsuka masam2.. sakit peruk mak nak.. :P

Fyqa said...

waaa bestnye jeruk !!

Liza @ Adzriel AB said...

hang kena panggil kak dinaslah weiii... kak dinas dok penang, merata ada jeruk ni..kita nak cari kat pasar mlm ajelah kot.

z a z a said...

damn it ! ! ! knp hang tunjuk i? i nak makan jerok lagiiiiiiiiii? ble la bleh nk makan jerok malaysia ni :'(

jeBateja said...

IZFANORA - lorrrr....perut hang kondem kaaaa....ahakz.....

jeBateja said...

FYQA- uikkk..memang best ooooo...sangat best....ahakz

jeBateja said...

KAK LIZA - hah....KAK DINAS....tua sgt ke dia ni....adehhhh....ok..ok...

jeBateja said...

ZAZA - lorrr..kat sana tak de jeruk ke...? errr..buat sendiri jer lah...ahakz

siti murni said...

eh eh..fight2 pulak dengan kak DINAS..tunggu jap...

zasss chek pi cari kat jeti or chowrasta..bleh pakat2 fight tayang jeruk sekali..hehe....

schaze zainn said...

aku tak leh makan jeruk wane ijau tu.

nnt aku semput..adeh

jeBateja said...

SITI - sila...sila....hang bg view paling kecuq ayaq liuq....ahakz

jeBateja said...

SCHAZE - awatttt...hang ada asma kah...sian kat hang...tak pa...cek makan utk hang....ahakz

Fida Husain said...

adeh. meleleh air liur. nasib baik lah batuk tak elo2 lagi ;p

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin