Kawan - Kawan jeBateja

Monday, October 10, 2011

Jebat Lawan ATI MASRIF...

Baru2 ni rakan blogger jebat ( mungkin rakan hang pa jugak...) si ATI MASRIF dok xplore gambar kedai kek...
Dia xplore kat sini...
http://wanati.blogspot.com/2011/10/kedai-menjual-bahan-buat-kek-kuih.html

Jebat pun nak lawan dia...
Kat tempat jebat di Bandar Bukit Mahkota, Kajang juga ada kedai Bakery...
Baru jer bukak...
Orang Melayu punya...
Oleh kerna masih baru...
Tak le banyak sangat lagik barang nya...
Setakat ni apa yg jebat maw ada kat situ...
Emmm...bagus betui ada dekat2 ni...
Tak yah gi ke Bdr Baru Bangi untuk beli barang...
Ahakz...
Ahakz...Ahakz...

28 comments:

LiNda said...

alhamdullilah ...
bertambah lagi kedai org melayu
suka..sukaaaa :)

jebat kalau nak lawan simpan keris tuh .. tercucuk's kang !! auwww...

hahahaa

Adzrien Shoppe said...

lagi rancak le buat kek gini..

My Little Diary said...

lepas ni jebat pulak bukak kedai ye... makin bertmbh org melayu islam bisness... :)

wahida said...

nok, ko tak nak bukak kedai ke?

hanaahmad said...

abam jebat bila pulak nak bukak kedai? :D

aleen aiden said...

lawan jangan xlawan.keh3

alinac lover said...

yong pon nk cri tmpt jual brg kek..kt mana lg ada ek

chiLleD...!! said...

wah2..leh lah slalu buat..lg kerap dr biasa..sumber dh dekt..hehe

NzA said...

moga terus maju n brkmbanglah hndaknya...kt tmpt sy ni kedai kek melayu dh hmpir brkubur...hu...

Aku Ibu Muda said...

amboi...berlawan2 pulak...ahaks!

tp tak buleh nak lawan jeBat...coz kedai2 peberetku adalah KEDAI JAHITAN dan KRAF...ahaks!

Papa Mifz said...

support la kedai Melayu..!!

Dinas Aldi said...

Semoga laku bisnesnya, insyaallah!

zati embong said...

kalau kedai 2 ada membercard,jebat patut apply.haha

NISA KHAIRI said...

kedai melayu, produk melayu kenalah sokong..ini org kita banyak makan yang tangan cina punya buat..roti melayu ada org buat, tapi sibuk nak makan yang kilang cina bikin...bihun sufi org melayu buat, tapi org kita sibuk makan bihun cap bintang ler hape ler yg cina punya jugak..kedai runcit melayu ada, tp org kita nk juga p kaya tesco cap yahudi, pasaraya ah chong(ada ke?hehehe) bagai..jadi ada produk melayu sokong, kedai melayu sokong..org cina india nak sokong produk kita..kedai kita?mati hidup semula pun belum tentu...sebab apa?bisnes ni dh turun temurun cina pegang..sbb tu dorg eksyen...india sekarg pun dh up..so melayu pun must up la..

jeBateja said...

LINDA - alamak...dalam makna keris tu....ahakz

jeBateja said...

KAK LIZA - ha...ha...bukan rancak...senang le sket

jeBateja said...

MLD - err...IsyaALLAH...moga2 di permudahkan....ahakz

jeBateja said...

WAHIDA - tak maw...nak beli kedai jerk....ahakz

jeBateja said...

HANA - tunggu Hang bagi MODAL...ha...ha...err...ahakz

jeBateja said...

ALEEN - ha...ha.....lawan yg baik2 jerk....

jeBateja said...

ALINAC - belah utara cek tak taw....belah2 sini cek taw aaa...

jeBateja said...

CHILED - ha ah...sonang sket pokcik...ahakz

jeBateja said...

NZA - uikk...kena sokong buatan orang MELAYU....

jeBateja said...

IBU MUDA - ha...ha....yg itu...kita tak leh lawan hang aaaa....

jeBateja said...

PAPA - ha...ha....itu sudah semestinya....

jeBateja said...

DINAS - ahakz....harap2 nya gitu aaaa...

jeBateja said...

ZATI - uikk...elok buat mcm tu erk....ramai sket pelanggan tetap...

jeBateja said...

NK - pehhhh...semangat tul hang....den tetap utama kan barangan MELAYU...sebab depa bayaq ZAKAT...ahakz

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin