Kawan - Kawan jeBateja

Thursday, October 13, 2011

Harapkan Pagar...

Harapkan pagar...
Pagar dirempuh belakang lori...
Tumbang jua akhirnya...
Driver lori ni lesen terbang kot...
Punya le luas jalan masuk...
Tembok pagar jugak yg dia hentam...
Sabo je lah...
Now pagar dalam pembinaan bina semula...
Pastinya...
Syarikat lori tu kena bayar kos nya...
Ahakz....

26 comments:

Chik Att said...

malang tak berbau ....

Ati Masrif said...

nasib tak kena orang

kalau tak..naya...

Aku Ibu Muda said...

mcm tak dak lesen je drebar nya

aleen aiden said...

mak aih,senget pagar tu hah.hi3.

Amirah Adnan said...

eden rase dye nak drfit tuh.. haha

Dinas Aldi said...

Nasib baik lagi pagar saja, kalau dia sambung dengan bangunan tu sekali, aisehhh..

amna said...

malang tak berbau hangiiit.
maybe ngantuk n mai mai.. ni..

Adzrien Shoppe said...

kat SMC ke ni? nak kena luku drebar tu.. nyaris tak langgar pondok guard.

zati embong said...

gelap sgt kaler pagar 2,pasni cat merah.haha

jeBateja said...

CHIK ATT - ahakz...kalau bau....ambulan tak fungsi aaa...ahakz

jeBateja said...

ATI - pehhh..kalau kena....parah oooo

jeBateja said...

IBU MUDA - ha ah....agak2 nya mcm tu aaa....tak pun lesen terbang

jeBateja said...

ALEEN - tumbang dah tu...nasib baik ada pondok je ....

jeBateja said...

AMIRAH - uikkk...lori bisa drift ke...pehhhh

jeBateja said...

DINAS - ha...ha....kita org dpt pondok pengwal baru laaa....ahakz

jeBateja said...

AMNA - ngantuk....?...agaknya laaa...

jeBateja said...

KAK LIZA - kita org dah luku 18 kali dah....nangis2 dia...ahakz

jeBateja said...

ZATI - kita nak cat...pink...boleh...? ahakz

アヌム ちゃん said...

isk2 cmne leh langgar tu kan..isk2..aaaa tertengahan bulan 11..dah sejuk dah tu..huhuu..

jeBateja said...

PUAN JEPUN - terima kasih yaaaa....errr....sejuk bangat yaaa....ahakz

Citarasa Rinduan said...

adoiiiiii
sure mahal kena bayor kan..


jebat, kak ayu kalau buzy dan tak singgah sini tolong ingatkan.. hehhehe

NzA said...

mmg xboleh diharap tu....

ILA HonEyBuNNy said...

wahahhaha...

apa la dia fikir kan sampai terlanggar pagar tu....mahai x kena bayar jebat...lau guna wit tudung pn tah xmpu bayar g...heheh

jeBateja said...

KAK AYU - mahal...? tak taw kak....padan lah muka depa...ahakz....


Iyo lah...kak ayu bz...kita faham....ahakz

jeBateja said...

NZA - ahakz...mmg tak boleh harap....dgn lori pun kalah...ahakz

jeBateja said...

HONEY - waka...waka....mahal or tidak....tak taw plak......tapi kalau dgn tudung...sure mampu dia bayaq....ahakz

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin