Kawan - Kawan jeBateja

Monday, October 24, 2011

Pocah Kepalo...



Koje minggu lepas...
Poning kepalo adjust machine yg menggong...
Dengan den2 pun menggong...
Abaikan stokin nan hitam...
Den kuar lab tak pakai kasut...
Lantai berminyak den redah jerk...
Nak cepatnya pasal...
Stokin den jadi mop...
Bersih lantai den...


Pehhh...
Pecah kepala...
Terbarai otak...
Dari Rabu sampai Ahad...
Tak ok...ok...

11 comments:

Dinas Aldi said...

Tengok pun poning, inikan pulak orang yg dok mengadjust tu, adehhh..

Memang nampak stokin yg hitam tu dulu tadi.

My Little Diary said...

takper stokin tu hitam pun...
bukan ko yang basuh...
mesin kat rumah yg tolong basuh nanti
kekekekee

☆*♥L@dy @yU♥*☆ said...

keja kilang gituew la
mcm darl ai jugak keja mcm org giler
cian tgk....nak carik sesuap nasik...ouch...over plak ngeee

Aku Ibu Muda said...

jeBat len kali pakai stokin hitam la....

haha

ezzu said...

memg pening kepala ezzu tgok benda tu semua....konfirm terus buang jer kn stokin tu....:)hehehe

siti murni said...

kepeningan anda boleh difahami...kami yang tengok gambaq ni pun pening skali...
sabaq banyak2 nooo

schaze zainn said...

korang tak leh mintak time-off ke?huhu

schaze zainn said...

soalan aku di atas berkisarkan entry sebelum entry ni..adeh..haha

hanaahmad said...

mohon upload gambar otak yang terbarai. sekian.

NzA said...

tgk kertas pn dh stress...hu.hu.hu...

Miza Ramli said...

slow2 ye......
jgn stress
semua keje susah.....
penat
hehhehee

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin