Kawan - Kawan jeBateja

Wednesday, July 18, 2012

Doyan Kampung...


Doyan kat kampung dah kerap gugur...
Nak nunggu anak2 balik tah bila masa...
Lastnya...
Mak ayah datang ghumah...
Bawak sebonet durian kampung...
Adehhh...
Susah2 je mak ayah ni...

&

Rasa bersalah plak meyusahkan mak ayah...
Siap nak menghantau doyan...
Semata2 nak bagi anak rasa...
Adehhhh

7 comments:

kakcik said...

Kalau rasa banyak sangat, bagilah alamat. Nanti kakcik datang ambil dengan muka tak malu! ;-)

My Little Diary said...

wah jebatttttt
aku sgt merindui ngko...

aku peminat tegar durian..dululah...
sekrng minat gak... tapi sipi-sipi jer pasal berat badan cepat naik ler mkn derian nih..kekekee

☆♥L@dy @yU♥☆ said...

bertuah la sapa yg ader dusun derian tue...nangesss dah 3 yrs x rasa derian taw

gadisBunga™ said...

kalau agak2 tak muat bonet tu, pas la ke sini sket...!

Dinas Aldi said...

Kasih sayang mak ayah takda bandingannya :)

jeBateja said...

KAKCIK - sudah habis di tempoyak kan kak....ahakz

MLD - ada hang rupanya...ahakz...tapi apa brg jaga badan...belasah jerk

LADY AYU - iyer ke...3 tahun tak makan durian...biar kita hantar laaa...hantar gambar lah.....

GB - pas apa...pas bonet ke...??

DINAS ALI - Iyer...mereka membuat dinda terharu...uhukz

Muhammad Syahmi said...

Mak ayah datang hantarkan durian tu sebenarnya ada maksud tersirat, suruh anak-anak jenguk kampung kot...

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin