Kawan - Kawan jeBateja

Tuesday, July 24, 2012

Letih Oooo....



Pose memang banyak dugaan nya...
Apa lagik kalau keja kilang...
Pepagi dah berpeluh...
Macam budak kat atas ni...


Gambar ni diambil semasa rehat 10minit...
Pehhh...
Sempat tido tu...
Bila loceng masuk rehat berbunyi....
Bergegas balik ke tempat kerja...
Emmm...
Macam robot pun ada...

Ahakz

15 comments:

kakcik said...

Tidur itu lebih baik dari mengumpat... hehehe...

ezzu said...

penat berpuasa tu....nk rehat bersama kitkat dh xleh..tido lh jawabnye...huhu

en_me said...

sian kanns.. uhhuuu

alien said...

tabahlah
keje tu ibadah kan.
dapat pahala..
:D

pB said...

tidur pun dapat pahala dalam bulan Ramdhan nie

Muhammad Syahmi said...

Memang lena tidurnya, sampai orang ambik gambar dia pun tak sedar...

kakchik@ella said...

setuju dgn komen kakcik. hehehe.

Scya Lollita said...

uihh, penat nih , balik terus makan haha

Murni Alfathunnisa said...

Jadi la walau dapat tido sekejap pun..letih sangat tu. Yang dekat ofis ni pulak letih otak..tapi dah tiba waktu rehat, tak dapat nak pejam mata pulak...huhu

Dinas Aldi said...

Baguih dia walaupun tidoq tapi bila waktu rehat habeh, otomatik dia balik pi tempat keja dia. Tabik!

gadisBunga™ said...

seb bek ada waktu rehat. :D

jeBateja said...

KAKCIK - betul jugak erk....

EZZU - rehat dgn kitkat...kena pelempang nanti...ahakz

EN ME - nasib pekerja kilang

ALIEN - iyer....keja kilang ni panas...jgn le pulak org keja pejabat tak tahan puasa plak...ahakz

PB - yup...terima kasih...den terlupa tu...

USTAZ SYAMI - ha...ha...kita mmg harap dia tak sedar...

KAKCIK ELLA - ha...ha...mana leh sokong2 jerk...

SYCA - uikkk...kami TABAH menghadapi rintangan ini...

MURNI - ha...ha....rugi lah time rehat tak leh pejam mata...

KAK DINAS - dia mmg stail mcm tu..keja2....rehat2

GB - ada yang tak de waktu rehat ke...??

NzA said...

baru 4 hr woooooooo.....hehehe....

jeBateja said...

NZA - lotih macam 4 tahun aaaaaa.....ahakz

Muhammad Syahmi said...

kalau dia tau, mesti blog ni kena hack... hehehe...

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin