Kawan - Kawan jeBateja

Friday, July 6, 2012

Tak Jadi Lah Pulak...


Hari tu planning buat puding mangga...
Siap beli mangga bagai kat pasar malam...
Last2 tak jadi...
Lembik...


Ingatkan nak repair puding tu...
Tapi sokmo balik lewat...
Masuk keja 8.00am...
Balik 12.14am...
Pehhh...cemerlang betul jebat ni...
Tapi lastnya nasib si puding...
Terpaksa lah buang aje puding lembik tu...


Jebat ni bukan lah apa kan...
Ingat kan Puding Mangga tu nak videokan...
Tak jadi pulak...
Video dah di view 941,455...
Dekat nak sejuta tu....
AHakz...


4 comments:

Murni Alfathunnisa said...

banyak nya viewer..terer lah hang.. jebat. takpa..kali ni tak jadi, lain kali cuba lagi....

HeNRieTTa JoSe said...

bleh jew wt lagik...xpe2....sedap jugak walau lembik kan...


PSSS....dah start nyakat kew? hehehe...

Muhammad Syahmi said...

masih belum dapat tgk lg resepi puding tuh...

klu tengok video tu, pasti jadi 1juta viewer... hehehe

Dinas Aldi said...

Takpa, cuba lagi Jebat. Usaha tangga kejayaan. Lebih berjaya lagi kalau hang dapat pos puding yg tak lembek ke Penang, kekehkeh.

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin