Kawan - Kawan jeBateja

Thursday, July 12, 2012

Penuh Muka...


Salam geng...
Sekarang trend erk...
Orang pakai handphone bosa2...
Tentunya canggih manggih kan...


Tapi naik kelakar lah...
Kalau tak bawak handfree...
Terima panggilan...
Penuh muka...
Kena plak bergayut lama2...
Buleh pijar pipi kot...
Kot lah kan...
Den mano ado menatang ni semua...
Tak reti nak pakai...
Ahakz...


15 comments:

☆♥L@dy @yU♥☆ said...

hat made in korea mmg besaq bro ngeeee

Muhammad Syahmi said...

kalau dulu, telefon besau2, makin kecik makin canggih.

sekarang, kita mcam makin menuju ke belakang semula...

dwaty said...

tak sanggup nak pakai yang beso2 ni..

jeBateja said...

LADY AYU - iyer ke....beso2 bangat den ngak suka bu.

USTAZ SYAMI - banyak sangat aplikasinya....that's why lah kot...bagak2 semuanya...

DWATY - alaa...buleh je beli...buat bantal....ahakz

kakchik@ella said...

boleh buat main ping pong, kan. pastu kalau org dtg seorang dua, tak da dulang gunalah henfon tu. hahaha.

jeBateja said...

KAKCHIK ELLA - wahhh...bagusnya cadangan....akan bi bawa ketengah....ahakz

LiNda said...

hahaha...
habis penuh minyak kat hphone eks...

awak , sihat ke ?? lama kita tak bergurau senda canda kan kans... :)

jeBateja said...

LINDA - ha...ha....den pun terfikir mcm tu...sure berminyak skrin.....

wo...wo...lama sungguh tak bercanda2...ahakz

wahida said...

aku tak pakai henfon canggih manggih ni nok...so, tak reti nak komen...ahaks...

gadisBunga™ said...

macam bat pingpong dah aku nampak. hahaha!!!

Muhammad Syahmi said...

10 tahun lagi, telefon sebesar beg kot... ^_^

Murni Alfathunnisa said...

start dengan yang beso..lepas tu makin lama makin kecil..sekarang dah jadi beso balik pulak...tak terkejar dengan gajet2 ni semua...

CintaZulaikha said...

hakhakhakhak, yg tuh mmg klakor...

jeBateja said...

WAHIDA - sama lah dengan kawe....HP cap UNTA jerk.

GB - pehhhh....jauh sekali imaginasi hang....terbaekkkk

Ustaz Syami - alamak....beso bangat tu...leh simpan awekz terus kat dlm tu...

MURNI - hang keja kamera jer lah....ahakz...ahakz...

ZULAIKHA - dunia ni dah makin kelako...ahakz

Muhammad Syahmi said...

bahaya klu simpan aweks... balik rumah, bini ngamuk...

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin