Kawan - Kawan jeBateja

Monday, July 30, 2012

Menu berbuka tadi...


Kepada rakan2 blog yang juga rakan2 FB...
Maybe dah taw apa  menu berbuka puasa kali ke 10...
Puding Laici jerk...
Paling senang...
Paling mudah...

Nak cuba resepinya...

11 comments:

gadisBunga™ said...

aku paling tak suka kalau setakat boleh tengokkkk aje tau tak??? :p

Dinas Aldi said...

Yalah, suka sangat tayang gambaq2 puding dia tu bagi kita tehingin tau :D

Murni Alfathunnisa said...

sepanjang puasa ni baru sekali je buat puding. tapi..memang best tau makan puding masa berbuka..sejuk tekak.. haih..bila la nak pandai buat puding macam jebat ni...ish..ish..

Muhammad Syahmi said...

hantar la kat sekolah satu...
nak merasa jugak... :'(

NzA said...

waduh.....tergoda sungguh la tgk.....

CintaZulaikha said...

tergoda iman saya...cedapppp r

My Little Diary said...

ish..ish..ishh
naper lah ko tak jadik jiran den.
kalau x..mau selalu dpt rasa masakan ko...hehehe

Fyqa said...

pehh xnk sedap lagi ke

khairunnisa ♥ said...

whoaaa ^_^ xsabar nak buka puasa tgk puding tu..

jeBateja said...

GB - sabar GB....jangan mengamuk kat sini...malu kat org....ahakz

KAK DINAS - alaaa....akak lagik terer kan...kan...

MURNI - dah lah hang....hang pandai...sesaju buat tak pandai...

USTAZ SYAMI - mmg ada rancangan tetapi...bukan Puding...apam pelangi

CIKGU NZA - alaa cikgu..apa lah sgt nak di godakan

ZULHAIKA - errr...jgn....pose buat cara pose...ahakz

MLD - tak selalu gak makcik...bila den keja pagi...den tak buat...

FYQA -errr...apa maksud tu....ahakz

NISA - hang jgn...kang den plak yg dosa...hang bebuka kerna puding....ahakz

akuzle ayu said...

Akan oder 1 hari nanti.. Hahahah

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin