Kawan - Kawan jeBateja

Wednesday, July 25, 2012

Pasar Ramadhan Pagi...



Tak de orang berniaga laaa...
Kalau ada...
Boleh yang tak puasa numpang beli...
Ahakz...


Tak salahnya...
Majlis Daerah ada menetapkan waktu untuk ON pasar ni...
Tak salahnya 4pm...
Kalau tak salah lah...


Walaupun belum memenuhkan Pasar Ramadhan pada petang hari...
Apa salahnya kita jenguk2 menunya...
Laksa - Jebat adalah HANTU Laksa...
Mee Kari - Jebat tak berapa nak suka...


ABC - best...
Cendol - teringatkan puding lah plak....ahakz....


Murtabak...or Martabak erk...?
Ini kira murah...
Jebat suka daging...
Tapi acap kali tak dpt bezakan ayam n daging dalam MARTABAK...
Tah ada daging tah tidak...AHAkz...


Jebat tak suka beli lauk2 di Pasar Malam...
Kalau beli jugak...
Confirm sampai waktu berbuka hari ke 4...
Lauk tu ada lagik...
Ahakz...
Minat makan lauk pauk dari tangan Bonda dan Adinda Wife sahaja...
Ahakz...


10 comments:

alien said...

pagi2 dah survey makanan ke incik
hehe

Cik Siti Hajar said...

tak sempat lagi nak pergi bazar...

wahida said...

rajin ko meronda pagi2 noks...

maya amir said...

murtabak RM2? murahhhh...
wahh baguslah jebat.. sure bonda & adinda wife kembang kempis anak/hsbnd suke makan air tangan mereka:)

CintaZulaikha said...

hehhehe, awal2 dah survey...bagos gak tuh..ptg dah tau gerai mana nak pegi.

Mysara Ab Rahman said...

kt bangi ke ni?
serius rndu bangi...:(

jeBateja said...

ALIEN - survey tgk2 gitu jerk.....kita lom nak pi lagik pasar ramadhan....ahakz

SITI HAJAR - tak sempat...uikk...jimat....ahakz

WAHIDA - biaso lah...org koje mlm siang....ahakz

MAYA AMIR - ahakz....depa bangga...?...semestinya...ahakz...

ZULHAIKA - hang makan apa bebrbuka ni...??

MYSARA - ini di Bdr Bukit Mahkota, Kajang....ahakz...

Dinas Aldi said...

Adoi lawakla hang pi tengok gerai2 tu masa depa tak bukak lagi! :D

Betoi la duluuu masa zaman akak dok beli murtabak kat pasar ramadhan, ada yg langsung tak nampak daging atau ayam kat dalam inti dia tu. Karipap pun sama jugak.

jeBateja said...

KAK DINAS - alahai kak....org niaga lah ni nak untung kali2 ganda kot kak.....

Muhammad Syahmi said...

Martabak...? Menu baru tuh... Abg Jebat bole la belajar dari peniaga tuh utk tmbhkan koleksi resepi... hehehe...

Bestlah dapat pegi bazar, saya tak berkesempatan lagi nak ke bazar... huhuhu...

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin