Kawan - Kawan jeBateja

Friday, July 30, 2010

Budak Sopan...

( klik gambar untuk besarkan )

Lelaki sopan dah semakin pupus kat dunia ni...? Banyak statement mcm ni aku baca dalam forum2 tertentu. Kebanyakkan statement2 di kuarkan oleh wanita. Tapi korang tenguk le gambo diatas ni....aku nak buktikan je...LELAKI sopan masih wujud di dunia ni...1 gambo ni buleh korang andai kan seribu presepsi...cuma aku nak TEGASkan....ini bukan LAKONAN dan lelaki ini bukan SPESIS SOTONG...auwwwwwwww.......

8 comments:

~♥ iella ♥~ said...

memandangkan anak nie sopan sangat, mak cik tOlOng terima la risikan anak nie... Kalau anak mak cik tak mau,mak cik maUUUU... hahaha

jeBateja said...

Wakakakakakakaka...ko ni kelakar lh IELLA....

annie said...

bokonan lak ghaso eh nak buek menantu..kahkahkah

jeBateja said...

uikkk...mmg baguih budak ni...bersopan santun....

nurulramizah said...

so cute like me....hahahhahahhaha

jeBateja said...

CUTE like you..?? bagi saya 2 minit untuk percaya....

nurulramizah said...

dh lebey 2 minit tu
mmg cute ma
wawawawaawa

jeBateja said...

Iyer lah...mmg CUTE lah hang...err...anak sape le yg comei ni....

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin