Kawan - Kawan jeBateja

Wednesday, July 28, 2010

Tiada Air...

Masa bersiap gi kerja lewat petang semalam...adik aku call wife aku. Katanya tempat dia tak de air. Dia nak numpang basuh baju dan mandi kat rumah aku...dia suruh le aku jemput dia kat sebuah Kolej Jururawat di NILAI. Oleh kerana aku kerja malam...hasrat nya ngak bisa aku penuhi. Untuk tidak menghampakan dia...aku bawak le air dalam bekas planta tu dengan botol kecil. Kesian gak...org pompuan kalau tak de air...payah kot. Aku hantau air ke Nilai..pas tu aku patah balik ke Bdr Baru Bangi. Kolej tu BENGGONG betul...dah tahu tak air 2 hari sediakan le TONG besau suruh pembekal air hantaukan air....ini tidak..buat dek...je...BENGGONG...

4 comments:

Nurhidayah Shamsury said...

cukup ke nk basuh bju air tu?huhu

butterfly said...

mcm tau je kolej apa..
muahahhahahha=]

jeBateja said...

NURHIDAYAH - tarak cukup maaa....itu baju den angkat bawak balik rumah....

jeBateja said...

BUTTERFLY - hang taw ke....betui ke hang taw...???

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin