Kawan - Kawan jeBateja

Saturday, July 3, 2010

Deliver...

Penuh...aku di dera wife supaya menghantau kek ke Enstek...penuh bonet my Myvi...ahakz. Letak lagi kat atas nun....pehhh....esuk kena pow duit minyak ni...ini lom niaga tudung...kalau niaga tudung....kena beli kontena rasa nya....ahakz..

4 comments:

HonEyBuNNy said...

hahhaha..tergelak baca entry neh...baru nak ckp egtkn meniaga tudung plastik banyak2 tu....ehhhehe....kelakar kn...asyik tudg2...hiih...uihh...byk sungguh kek tu...mmg laku la kn....untg dapat wife pndai wat kek.....

jeBateja said...

hahahahahaha..ini semua pasal hang lah...dulu2 post hang asyik tudung je...so dah ingat tudung...ingat hang...ahakz. jgnkan pandai buat kek...dapat wife pandai masak pun dah kira untung bangat dah...ahakz

HonEyBuNNy said...

hehehh..itu la....dah suka tudung nak buat cmna...ahhahah..yala..nak belajar buat kek dgn wife kamoo la...heeh

jeBateja said...

Hik..hik...bila nak xplore tudung2 baru....kalau nak belaja...sila lah ke teratak hamba...ahakz...

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin