Kawan - Kawan jeBateja

Sunday, July 4, 2010

Hari Ni Kita OVERTIME...

Pagi AHAD yang damai...hujan RENYAI2 megiringi aku ke tempat kerja. Yup aku overtime ari ni...ahakz...untuk satu projek RAHSIA...adehhh...mcm best je nak buat benda RAHSIA2 ni. Melihat Lebuhraya PLUS daro TOL Putra Mahkota ke Bdr Baru Bangi, nampak gayanya...tenang..setenang cuaca nya...

Di Kilang kelihatan...awan hitam sudah meliputi langit Bdr Baru Bangi. Sorang budak Qa ( Zul TH ), suruh aku merenung awan tu sambil dia berkata...tenguk awan tu...tak de apa2 pun memegangnya...tapi ia tetap terapung...besar betul KUASA - NYA. Emmm...tazkirah dari Zul TH....

Ini lah waktu balik makan tengahari or omputih panggil...LUNCH. Hujan nya tak lebat tapi percikkan air hasil dari hentaman roda di permukkan berair. Menjadi kelabu permandangan....ngak bisa bawak laju yaaa....sebab sebelah tangan pegang kamera...lepas ambil gambar ni....yebaa...yebaaa....andreeeee......zusssssssssssss

4 comments:

annie said...

kita overtime..acik kayoooo !!!!!!!!!!!!!

Herdoni Wahyono said...

Lembur di hari Minggu tapi disambut dengan hujan yang lebat. Tidak apa-apa kan. Amat menyenangkan dan berkesan sekali. Di daerah kami, Magetan Jawa Timur, juga masih diguyur hujan. Happy and enjoy selalu.

~♥ iella ♥~ said...

ujan2 tido kat umah lagi best laaa...... tak per,cm miss Annie kita ckp " acik kayooooo!!!!"

jeBateja said...

Kak Ani...tak do kayo tu doh...sonang sket jo lah...al maklum..kojo kilang yo...ahakz

Pak Herdoni...Ya pak...kalau hujan nya gerimis dan mendung...bagus sekali ya....boleh bersenang2 di rumah...nyaman sekali gitu...tapi kalau di kantor...tensen sekali...ahakz

Iella...kalau tido je...leh obesiti...ahakz....kojo itu ponting...apo laei OT...ahakz....tapi lotij sket aarrrrrr....

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin