Kawan - Kawan jeBateja

Pages

Wednesday, July 28, 2010

Puding Kacang Merah vs Kastard

Hari ni...bangun je tidur wife mintak buatkan Puding kacang Merah dan Puding Kastard...sebagai suami MITHALI maka dengan rasa BANGGA maka aku pun buat. Gambar di atas...puding kastard..terus terang aku takut letak dalam gelas ni...tapi wife sgt konfident...so aku ikutkan je...kalau pecah..bukan aku nyer gelas...wife punyer...duit yg nak beli je duit aku...errr.....mcm tu plak erk....Puding ni aku nak makan dgn kuah,...tapi bahan tak cukup...aku HOLD kan dulu....

Ini Puding Kacang Merah...tak guna Santan...guna susu SEGAR. Tujuan buat puding ni adalah aku akan mengVIDEOkan cara2 membuatnya....ahakz....tapi tenguk gak lah...masa mengIZINkan atau tidak....
Lepas ambil gambo apa yang patut....aku suruh wife potong kecik2 bawak gi KILANG. Memang rezeki my EXEC. dia yg balik lewat ari ni...dapat gak merasa PUDING ni...tapi dia still tuntut puding jagung yang aku buat minggu lepas....aaiyaaaaa.....malasnyaaaa...( dia kempunan puding jagung...cos masa aku bawak dia PUASA sunat )

Ini bekas selepas Puding di bawa masuk ke dalam perut anak buah aku di KILANG. Ada sape2 yang leh masukkan bekas ni dalam perut tak?...aku malas nak basuh dan bawa pulang....ahakz

2 comments:

Cik Siti Hajar said...

waa.. kamu ni rajin ke dapur ye??

untunglah wife kamu...

jeBateja said...

Hik...hik...rasa kembang MONTOT....ahakz

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin