Kawan - Kawan jeBateja

Saturday, July 31, 2010

Selagi Ada Daya...

Selagi ada daya...kalau kawan2 ajak makan dan depa belanja maka tidak akan ku tolak...termasuklah yang di belanja oleh sahabat den yang satu ni. Im keja sampai lewat malam td so kerna lapar dia ajak makan....aku tumpang le semangkuk dua....ahakz



Selagi ada daya jugak...perlawaan anak buah aku untuk sama2 makan hidangan yang dibawanya dari rumah mertuanya. Rumah mertuanya ada kenduri tahlil n arwah. Nasi dengan ayam golek...kuah nenas masak lemak...sukar di lepaskan....mmg terlalu sukar....ahakz...

10 comments:

butterfly said...

kalau makan free jangan d tolak...


musuh jangan di cari...
rezeki jgn ditolak...

HonEyBuNNy said...

ishhh..asyik mkn lak....bila nak juai tudg neh....hehehhe

misz benida said...

sabarrr je aku tgu sape2 nk blnje aku mkn.
huh.

madihahzubir said...

tengok. makanan lagi. haishh ! rasa nak gigit2 je blog ni. hahahahaha

jeBateja said...

Butterfly...LOM pernah den tolak makanan FREE....ahakz...

jeBateja said...

HONEY...Honey...Honey...cek bukan tak maw juai tudung...sat lagik HANG tak leh nak cari makan....hah..naya hang...

jeBateja said...

BENIDA - Hang tgh tunggu org belanja ke...?? Hang letak IKLAN laaaa...sat lagik ramai jejaka yg sudi BELANJA hang...

jeBateja said...

MADIHAH - uikkk..sejak bila hang jadi GANAIH mcm ni...uikkk...seram cek...

nurulramizah said...

mmg hang ni kuat makan mcm den

jeBateja said...

Errr..kita kuat makan ke...kuat ke tak lah....tak langsung...ahakz

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin