Kawan - Kawan jeBateja

Pages

Monday, August 2, 2010

Selipar Cantik...

Ini selipar ke erk...?? Ke sandal...?...Entah le. Pertama kali terpandang bila masuk lab terkejut gak aku...alas kaki jenis apa plak ni...tapi dah agak dah...musti jelitawan2 lab yang punyer....mana ada lelaki sanggup pakai alas kaki mcm ni....tapi kalau ada...pakai je...nak beli...sorry le....
Alas kaki ni budak aku punyer...si ziela...budak ni gelar Ziela Bakarin...tak sesuwai langsung...ahakz. Aku tgk dia 24jam pakai alas kaki ni...jeles plak aku...terus mintak kat dia....bagi plak...terus aku pakai....ahakz

8 comments:

madihahzubir said...

beli satu percuma satu? oh, comel betul selipar dlm pejabat.

p/s: takde makanan ke?

IdaShamsury said...

eee..lelaki klu pkai adui haru seh..

Pn.Miza Ramli said...

hahhahahahahh

jeBateja said...

Errr...MADIHAH...den pun dapat PERCUMA....anak buah den nya...den kebas....ahakz

jeBateja said...

HIDAYAH...lelaki pakai lah best...nampak MANJA je....kan...kan...kan...

jeBateja said...

MIZAH...apa yg ko gelak kan tu....nak kena KARATE tengkuk ke..???

Pn.Miza Ramli said...

hahahhahahahha

jeBateja said...

Kurang Asam tul MIZAh ni...nanti lah dia....

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin