Kawan - Kawan jeBateja

Tuesday, August 31, 2010

Tumpang Jap...

Masa gi solat tadi...tumpang jap STOKIN kat pokok ni....ahakz. Stokin memang perlu di LAB QaQc tempat aku ni sebab terlampau sejuk dan dilarang menggunakan KASUT. Errr...nasib baik lee...pokok ni tak LAYU...ahakz.....

8 comments:

Herdoni Wahyono said...

Udara di luaran panas ya sehingga harus dilepas. Enak dan nyaman ya dapat bekerja di ruangan ber-AC yang dingin dan sejuk. Kita tidak cepat lelah dan pikiran rasanya fresh. Hasil pekerjaan lebih produktif dan prima.

jeBateja said...

Pak Herdoni - hahahahahaha...ya pak herdoni...benar sekali gitu....udara yang panas jgn di simpan....tidak bagus yaaaa

misz benida said...

kalau la pokok tu mmpu brgerak seperti mnusia,sdh tntu dibaling nye ke lautan stokin kamu..maka mati la ikan2 dilautan..
ahahaha

jeBateja said...

Mak oiiiii....ayat....stokin baru beli tu....3 pasang rm5...kat warta...ahakz

~ceRRy beRRy~ said...

ahahahaha...
pokok tuh x tahan dah tuh..
tggu masa nk tumpang jek! =P

HonEyBuNNy said...

hahhaha..lawaknya..letak tudung xpa jugak...ne stoking..huhu

jeBateja said...

CERRY - jeles erk....stokin tu bau KASTURI taw....wangi orang yg berpose...

jeBateja said...

HONEY - stokin je leeee...TUDUNG lom ada yg nak sponsor....ahakz

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin