Kawan - Kawan jeBateja

Thursday, August 26, 2010

Puding Triffle menu puasa ke 15...

Puasa ke 15 cheq buat puding yang paling payah dan mahal kosnya. Tapi walau mahai...rasa dia..pehhhh...meletop ooooo. Nama nya puding Trifle....ahakz...


Kiri Kanan....aktiviti meyediakan puding ni...ada 7 tingkat. Guna Swiss Roll...Guna buah pic...errr...mcm2 lagik laaaaa.....



Kek Swiss Roll tu perasa Pandan dan Kopi....uhukz...sodap ooooo...kombinasi 2 Swiss Roll....




Ini masa dah siap...dah siap potong...nampak isi kandungan dalam nya....yang atas tu yogurt. Sila bayangkan...puding yang manis2 buah di sertakan Yogurt dan Buah Pic yang sedikit masam....pehhhhhh......

10 comments:

wahida said...

saya pun pernah buat triffle ni..mmg sedap...sampai jiran mintak resipi lah..hiks..

Elsa said...

wow yummy!!!!
just like a rainbow

princessdija said...

so pretty!

jeBateja said...

WAHIDA - wakakakaka mmg sgt sedap...kalau jiran jebat mintak resepi...jebat suruh pegi ke utube...disitu jebat ada siapkan resepinya....

jeBateja said...

ELSA - memang sgt - sgt sedap Bu Elsa...maw di cuba..??

jeBateja said...

DIJA - kamu lebih pretty ya...

HonEyBuNNy said...

UIh....sedapnya..warna warni cm tudung cek ja...heheh

jeBateja said...

HONEY - erkkk...mcm tudung plak ke....pehhhh....di hurung semut nanti....ahakz

~ceRRy beRRy~ said...

nak resipi nih geng!

cantik ah... terpegun!

jeBateja said...

Nak resepi....ok...ok...

nanti kita xplore....erk...

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin