Kawan - Kawan jeBateja

Saturday, August 28, 2010

Menu Puasa ke 17...


Tak taw apa nama menu ni tapi menu ni memang sedap....sedap bangat. Menu ni wife yang buat dan ia kombinasi Pisang ( pisang nama apa tah...), roti dan Vanilla Aiskerim. Sedapnya...sampai menjilat pinggan....ahakz

6 comments:

~♥ iella ♥~ said...

nmpk pun dah sedap..nyumm.nyumm..

En Bijan dpt award,sila ke blog sy utk tuntut award tue..tima kasih..

HonEyBuNNy said...

eeeeeeeeee...ne geram neh masuk blog neh....asyik makanan ja..sedap2 lak tu...untg dpt wife cm tu....cepat hadiahkan dia sehelai tudung....hehehhe....sedapppnya..hari2 makan sedap eh....kang gemook kang...heheh

madihahzubir said...

Tolong keluarkan resepi ni A.S.A.P ye? sedap sangat tu nampak !!!!

jeBateja said...

IELLA - alamak...nak buat mcm ne award tu....den tak pernah bermain dgn award ni...

jeBateja said...

HONEY - aik...mana leh gemuk...maintain maaaa...ooo...iyer aaa..kena beli tudung kat wife...ahakz...tudung beli kat indon dulu pun dia tak abis pakai...

jeBateja said...

MADIHAH - okayz...nanti kita tanya my wife...dia tgh sibuk masak tu....tanya sekarang...salah plak infonya...

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin